Bagiye Kızlar 39+1 olduk oğlanın gelesi yok, her sabah uyandığımda acaba bugün doğum olur mu die düşünüyorum sizler nasılsınız. , ağrı sancı kanama su nişan hiç birşey yok kızım 39+5 te gelmişti 🙏🙏
ElifTzl Bagiye 40+1 tık yok🥲gunluk 12bin adim ve daha neler neler..Cok stres oluyorum son 1hafta gelmezse sezaryan🥹
Bagiye Rabbim normal yolla doğum yapmayı nasip etsin 🙏 gün içinde çok fazla kasılmam oluyor, haricinde herhangi bir belirti yok 💁