Kızlar biz 4 günlükken hastaneye gittik sarılığın 29 olup kan uyuşmazlığı olduğunu öğrendik.4 5 gün yoğun bakımda yattık.İlk gün hemen kan değişimi yaptılar .bu durumu yaşayan var mı nolur yardım edin.Bebegimi ellerine verdiğimde dua edin beynine sıçramış olmasın özürlü kalmasın dedi😭 2 aylık olduk aklımdan çıkmıyor öyle olmuş mudur diye .var mı çevrenizde böyle bir durum yaşayan sonra bebek nasıl oldu 😭