Kızlar merhaba, ultrasona göre şuan 33 haftalık hamileyim ve yarın Doktor Randevum var, ilk kez Nst’ye bağlanacağım. Fakat çevremde bu haftalar çok erken diyenler var, sizler kaçıncı haftada girdiniz acaba?
Hamileliğimde her hangi bir sorun sıkıntı da yok.