Kızlar detayli için devlet hastanesine gitmeyi düşünüyorum bulunduğumuz ilde yok başka şehire gideceğiz ben direk perinatolojinden randevu almaya çalıştım olmadı kadın doğumdan almam gerekiyormuş kadin doğum aynı gün içinde randevu veriyor mu bir günde halledip dönebilir miyiz bilgisi olan var mi