Kızlar yaptırmayı hiç istemiyordum o yüzden araştırmamıştım burada çok şekerli olduğunu istifra edenleri vs okumuştum ama dün yaptıracağım belli olduktan sonra peşine düşmedim. Açlığım 105 çıktı şimdi içtim ben normalde bu kadar şekerli ve bu kadar mlimi yüksek bi şeyi içemeyeceğim için bana çok geldi evet ama dayanılmayacak tadı berbat bi şey falan değil gazoz gibi işte ben şekerli şeyleri hiç sevmem bu arada ona rağmen kötü gelmedi
Bana 75 ml yüklendi 1. Ve 2. Saatte vereceğim kanı. Çok hareket etmeyin oturarak bekleyin dediler