Gulgec benimde 14 haftalıkken aynı şey başıma geldi. Çok korktum çünkü plasentam aşağıda benim. Acaba dedim onunla mı ilgili. Yatmak iy
Geliyors yatın yürümek iy geliyorsa yürüyün. Bir de size masaj yapbilecek biri varsa evde masaj yapılabilir. Ben yalnızdım o gün kendi kendime övdüm belimi geçti sonra