Sfnryilmaz Merhaba ben 36.haftama gitcem nst de minik minik sancılarım gözüktü doktor 3 kere alttan muayene etti 2 3 cm açıklık var dedi ama evim yakın olduğu için yatırmadı eve yolladı akıntım ve hafif hafif küçük küçük kanamam akıntım oldu sizde de böyle bir şey yaşayan var mı ?
Mustafaemr Sfnryilmaz kanama normal canım ama çatı muayenesi doğumu tetikliyor dr bana çatı muayenesi yaptı ertesi gün doğum yaptım:)) sen sancılarını takip et kanamaya çok takilma tabi suyun falan gelebilir ama anlarsın zaten bol bol yürü ve squat yap derim.
mac Sfnryilmaz ben yasadım hala yaşıyorum normal dediler banada hergün lekenme oluyor catıdan sonra 4 gündür 4 kere oldu
Sfnryilmaz Mustafaemr kanamam durdu ama inşallah 2 hafta daha idare edebilirim sizin kaç cm açıklığınız vardı ?
Mustafaemr Çatı muayenesi yaptığında açılmam yoktu canım ertesi gün sancim başladı hastaneye gittim 2cm açıklık vardı yatırdı akşam 8 de yattım gece 3 te esas doğum sancim başladı sabah 7=15 de doğum yaptım
Sfnryilmaz Mustafaemr ben oldum ama tekrar yaparsa istemiycem benim açıklığım varmış ama yarırmadı da tekrar kontrole çağırdı
Sfnryilmaz mac hmm benim kanamam durdu ama sümük gibi akıntı oluyo inşallah hayırlısıyla dünyaya gelirler