Zeynep0409 evet ben öğrendiğim günden beri diyetisyen kontrolünde gidiyorum. Şu an bebek kilosu için bir şey demem doğru olmaz ama kendi kilo takibim için her şey çok güzel gidiyor, kan tahlillerim vs çok güzel. Ayrıca bu süreçte hangi besinleri tüketmeliyiz, hangilerini tüketmemeliyiz bunları bir beslenme uzmanı ile takip etmek çok önemli.