Gzo
Canım ben şimdi çıktım muayeneden, yarım saatte 3 düsenli sancı cıktı, Doktor normalde yatırırım ama haftan 33 birde hissetmiyorsun dedi.
Progestanı 3 kullanıyordum 2 ye duselim onu dedi
E ben anlamadım gercekten bu işten birşey
Sen sancı hissediyormuydun canım
Nst de kaçlarda cıkıyordu sancın.
Crp idrar tahlılıde istemedi 2 hafta once vermıstım ondan galıba 🤷🏼♀️