09-11-22 Hep bunu yazmak için beklemiştim. Çok şükür çift rakamlara düştük sizin şafak ne hamişlerrr😍😍💋
Youngmotherr 09-11-22 aşırı düşük tansiyonum ve diplerde olan kansızlığım yüzünden 🫠 bebişe zararı yok ama sen yatakta kalırsın dediler
09-11-22 Youngmotherr aman Allah korusun canım sağlıkla gelir inşallah sende sağlıkla doğum yaparsın umarım 🤲🏻❤️🌸
Sedavedoga 09-11-22 evet ya hamile olmakta çok güzel bence ama bebeğimi de çok merak ediyorum nasıl kime benziyor acaba hemencik gmtnek istiyorum
09-11-22 Sedavedoga bende aynı duygular içindeyim bir an önce kavuşmak istiyorum prensesime sağlıkla gelsinler inşallah 🌸❤️🙈
09-11-22 Sedavedoga kilo boyu kaç şuanda doğum için belli tarih verdi mi doktor yani uygulama ile aynı gün mu doğumunuz
Sedavedoga 09-11-22 ben en son 32+0 da gittim canım doktora kilosu 2000gr boyu da 42 cm dedi doktor ama henüz dokğum ile ilgili konuşmadık bebek baş aşağı dönmüş 36 da tekrar gidicem zaten artık o zaman belli olcak