EsilaErtugrul konuşun doktorunuzla çünkü biraz ona kalmış bir durum. Yani doktor eğer yeterince tecrübeliyse "tüm şartlar uygun olur ikisi de baş aşağı olursa neden olmasın" diyor, değilse "ikizler kesinlikle aezeryan doğmalı" diyor. Başıma gelen bu oldu. Ona göre doktor seçimi yapmak için sizin de şansınız olur. Tabi ki garanti halimiz yok ☺️ Bu arada Sizinle Aynı haftalarda burda birini okumuştum Konya'daydı hatta normal doğurdum ikizlerimi her şey de çok güzel gitti diye yazmıştı baya rahatlamıştım ben de ☺️