Cicianne1 35 haftalığım şuan ama bebeğim hala dönmemiş bu haftadan sonra dönen varmı büyüdüğü için dönmez diye korkuyorum doktor dönebilir dedi ama yinede korkuyorum🥺
mervekocogl Cicianne1 bazı hareketler var bebeğin dönmesini destekleyen. Ama yalnız olmayın bunları yaparken mutlaka birinden destek alın. 🌸
Youngmotherr Cicianne1 doğum anında dönen bile gördüm bebiş döner annesi ama dönmesi için egzersizler var onları da yapabilirsin
Daisy0000 Cicianne1 Bende 32+5 im makat duruyor, gün geçtikte dönme ihtimali malesef azalıyor 37ye kadar ihtimal varmış , dönmezse sezaryen mecbur..Youtube’da bebeğin dönmesi icin egzersiz önerileri var. Bu gidişimde doktoruma soracağım yapayım mı diye ..
_nigarr24_ Cicianne1 32 haftalığım bebeğimin başı sağda🤦🏻♀️Ondan 1-2 hafta önce de soldaydı. Bu bebekler biraz yaramazlar. Doğuma kadar döner merak etme.
Cicianne1 Youngmotherr ay inşallah döner doktor zaten dönmezse 38 de sezeryan diyor bı an işime de geliyor o sancıları çekmem ameliyatla atlarım diye😂
Bebiskosuu Daisy0000 instagramda nehir bayram var görmüşsünüzdür belki dün hikayelerinde gördüm. Makat gelişli bebeği normal doğum yaptırmış aslında makat geliş=Sezeryan demek değil bi bakın isterseniz
Smry Yeri daraldığı için donmesi zorlaşıyor benim bebeğim de makat gelisliydi son ana kadar bekledik ama dönmedi .
kupp Cicianne1 peki sizde de şöyle oluyormu , önceden yan yattigimda hareketlerini gobegimin yanlarinda hissederdim kolunu filan cok net. ama suan oyle olmuyor hareketleri daha zayif naif geliyor sizde nasil. 30 haftaligim
Daisy0000 Cicianne1 Hayırlısı ne ise o olsun canım,belki sezaryen daha iyi olacak , normal doğumda sorun yaşayacağız.. Nasip bakalım 😍
Daisy0000 Bebiskosuu Her doktor yanaşmıyor bu duruma canım, bide devlete gidiyorum doğum tercihini bana bırakmazlar.. Doktorum kendi söyledi dönmezse sezaryen diye…
Cicianne1 Bebiskosuu bunu evet çok iyi doktor olacakki ona cesaret edip yönelecek bende devlete gidiyorum direk sezeryan dedi iyi bildiğim bı özelde burda sezeryan diyor
Bebiskosuu Cicianne1 öyle gerçekten iyi ve cesaretli bi doktor gerekiyor böyle hamleler için ama diyorum ki bi yandan da özele gidenler için bu kadarını benim için yapamayacaksa neden para döküyorum ya
Eminedmghcgllr Cicianne1 32haftaligim yeni doktora gittim.yan duruyor dedi bana bir hareket verdi doktor onu yapiyorm sabah aksamm inss komple baş gelme olur nasipse