Korunuyordum zaten açıklamasını ben kabul etmiyorum.
3.5 sene boyunca korundum. Kesinlikle hamile kalmaya hazır değildim. Şuursuzca değil adam akıllı korundum.
Sonuçta hamile kalmak için spermin yumurtaya erişmesi gerek, eriştirmezseniz hamile kalmazsınız bu kadar net.
Çok karmaşık bi konu değil yani.
Doğum kontrol hapıyla da korundum. Prezervatifle de korundum.
Yeri geldi şüphe ettiğimde ertesi gün hapı da içtim.
Eğer gerçekten asla istemiyorsanız o zaman DOĞRU DÜZGÜN korunun arkadaşlar.