Laviniadim AhmetVeMustafa 2019 da 32.hafta sonrası sigortadan toplamda 8 küsür bin almıştım. Devlettende 300 küsür almıştım.
cahillesohbetikestim AhmetVeMustafa çalışmayan anneler içinse İlk çocuk 300 İkinci çocuk 400 Üçüncü ve sonrası için 600 tl.
eylulmihrasmom AhmetVeMustafa ben de çalışıyorum şu an 25bin civarı diye biliyorum ama temmuzda ara zam. gelirse artabilir
Zeyzey055 2029 de dogum yaptım 10.500 almıştım simdi de gebeyi Eylül ekim gibi dogum sanırım 25 bin civarı alicaz
Kediler arirangg doğum izni olan 16 hafta boyunca maaşımız yatmaya devam edeceği için ekstra bir para almayacağız. Özel sektörde işten çıkmak durumunda kalanlara maaş yerine bu ödeme yapılıyor
Nilgun-95 Bu para toplu mu yatıyor 25 bin bende çalışıyorum Allah izin verirse 32. Haftaya kadar çalışcam ama doğum parası nerden ne zaman alınıyor bilmiyorum
Zeyzey055 arirangg memurların sistemini bilemiyorum normal çalışan olarak bilgim var sgk yi arayıp sorun isterseniz orasi belki bilgi veriyordur