6+6 da doktora gittim ultrasonda kese içinde embiryo gozukmedi boş gebelik dendi alalim dediler ben aldirmadim çünki bende geç döllenme belki oyuzden hala dollenmedi doktor dedi ozaman 9 haftaya kadar bekleyelim bir umut edip aldirmadim belki sonradan dollenir diye ilk defa başıma böyle bir şey geldi ne yapacağımı bilmiyorum başından bu olay gecenler ve bilgisi olanlar lütfen yazdim edin bir şey soyleyin