Merhabalar, ilk gebeliğimi yaşıyorum . Oğlumuz olacak inşallah 🥰 Babamızın vücudu ne yazık ki biraz fazla kıllı. Bende böyle bir problem yok. Bebeğimiz de genetik olarak bu özelliği alabilir ihtimaline karşılık karınca yumurtası yağı kullanmak istiyorum. (Bebekte bir şey olmaya da bilir tabii, sadece ihtimal ) Epeyce deneyimli anneler varsa böyle bir tecrübeniz oldu mu ? Evet kullanabilirsin etkisi oldu diyebileceğiniz bir marka ya da yöntem var mıdır ? Lütfen eleştirel yorumlarınız kendinize kalsın çünkü gerçekten deneyimlenmiş cevapları bekliyor olacağım☺️☺️