MerveG17 benim 18. Haftada başladı kasılma ve sancılarım doktor ultrosonda farketti ve o haftalardan beri nstye giriyorum düzenli erken doğum riskim de var zaten. 29. Haftamda açılmayla beraber sancı da oldu ama durduruldu şükür hastanede yattım 1 hafta dün taburcu oldum şimdi 30+1im dinlenerek evde zaman geçiriyorum fitil falan da kullanıyorum zaten 17. Haftadan beri