Enfeksiyon bebeğe çok daha zararlı ben 3 ayrı antibiyotik kullandım kadın doğum doktoruna sordum kullan kullanmazsan bebegee geçer dedi lütfen birilerinin kullan yada kullanma demesiyle ilaca başlama yada bırakma doktorunla görüş zaten o ilaç çok etkiliyor bebege bı zararı olacaksa daha düşük dozda olabi verir kaldıki acildeki doktorlarda gebe olduğunu soylemissindir kimsenin söylediğini değil doktoeunun söylediğini yapman gerekir geçmiş olsun.