Mucizem4242 Mhmt1234 genelde anne hisseder derler canım ben 3 çocuğumda da hissettim hep doğru çıktı şükür ki, umarım seninde gönlüne göre olur haber et mutlaka güzel haberin sonucunu ♥️🤲🏻🥰
Mhmt1234 Mucizem4242 inşallah bugün gittim Uludağ üniversitesi ne özel muayenesi ne tm net bişey diyemem benziyor dedi
Mucizem4242 Birrrcan erkek gibi doğdu içime ama insan bazen şey diyor acaba mı doktor yanılmışmıdır yada ne bileyim değişir mi 🤣 ama anneler genel de hisseder derler, umarım gönlüne göre olur kuzum dualarım seninle.🤲🏻♥️🥰
Birrrcan Mucizem4242 çok teşekkür ederim güzel temmennizleriniz için ayne bende öyle düşünüyorum bakalım iki haftaya kontrolüm var netleşir umarım artık 🙏🏻😍
brcn_ynky14 Mucizem4242 Allah’ım gönlüne göre versin canım benim inşallah hayırlı bir evlat olur size 😍♥️♥️ bende hep erkek hissediyorum ama herkes kızz diyo 😅 hayırlısı 16+2haftaligiz😍♥️