01bebegim sürekli yatmasan biraz daha acilirsin. Ben uyurdum gece, sabah kalktigimda öyle zor hareket ederdim ki vücut soğuduğu için. Sonra kalkıp yavaş yavaş yürüyüş yapardım iyi gelirdi ağrılarım geçerdi baya. Kendini sıcak tut bu arada belini karnını falan. Nescafe iç bir de 1-2 bardak günde iyi geliyor bel ağrısı anestezi yüzünden olabilir spinal olduysa