Kızlar değer cok yükselmemiş sabah doktora gideceğim ama cok düşük bi değer evde tekrar test yaptım silik cıktı ara ara lekelenme devam ediyor acaba dış gebelik ya da kimyasal gebelik olabilir mi benim ilk çocuğum tüp bebek tedavisiyle olunca şuan cok pimpiriklendim