Sjssjsj Merhaba anneler nasip olursa 10 güne dogum yapacağım da önerdiniz bi bez varmı hem ucuz hem kaliteli ilk baştan pahalı ürünle başlamak istemiyorum cevaplarsanız sevinirim menun kaldınız ürün varsa bilğilendirirmisiniz 😊
Etkinmhmt Sjssjsj ben baby turco aldim 3 paket 1 pakette molfix aldim hangisi poposuna iyi gelirse onunla devam edicem
Mysmrt Sjssjsj ilk başta sleepy almıştım bebeğim doğmadan önce ama kalıp olarak çok dar onlar. Ki bebeğim 3 kilo doğdu büyük bi bebek de değildi. Sonra molfiks aldım o gayet uygun ve güzeldi çok Rahat bi kalıbı var. Şu an prima kullanıyorum benim bebeğim sevmedi molfiksi nedense
smyylcn Sjssjsj jenny welly var bimin bezi ilk cocugumda kullandim cok memnun kaldim şimdi dogacak cocuguma da aldim kaliteli ve fiyat acisindan uygun iyi gelmezse molfix le devam edeceğim o da güzel
Dimplebubu Sleepy ile başladım , alerji pişik yapmadı ama taşma sızdırma çok oldu büyümeye başlayınca. Şimdi molfix deniyorum. Çok daha memnun kaldım