Evet anneler bugün doğurdum ilk gebeliğim bebeğim makat olduğu için sezeryan yapmak istediler lakin bebeğimin gelişimi 2 hafta önceden durmuş ve o zaman alınmadığı için bir çok doktor kendi içlerinde iş savaşa girdiler ve doğum için beni ameliyathaneye gönderdiler üstümü değiştirdim daha sonra sonda için geldiler ben acı eşiği düşük biriyim hayatta iğneye falan doktora gelemem korkarım maalesef ki sonda takarken kendimi çok kastım bu yüzden aşırı acıdı daha sonra ameliyathaneye alındım ve uyutuldum belkide kolumun üzerinden 5 defa damar yolu açtılar ve bu çok acıdı neyse uyandiğimda dikiş ağrısı ile uyandım ve öyle de abartılacak bir acı asla girmiyor ilk 10 dakika nereden geldiğini şaşırıyorsun ama gayette adet sancısı tarzında bir ağrı oluyor evet gelelim en kötü olaya karına bastırma olayı herhalde bir daha çocuk yapmayacaksam bunun tek sebebi budur aşırı ağrılı sancılı bir işlem kendime geldikten sonra bebeğimi getirdiler sütüm hemen geldi lakin tutmuyor memeyi iki üç kez emip bırakıyor hemen bu yüzden mama verildi 3 saat yoğun bakımda kalıp odama geçtim serumlarım bittikten sonra sonda çıkartımı için geldiler ve hiç bir şekilde acımadı saniyelik bir şeydi gazımıda çıkarttım şuan küçük tuvaletimin gelmesini bekliyorum geldiğinde doktorlara haber vericem umarım yarın çıkarız bu arada ilk yürüyüş hiç zorlu değildi aşırı kolay geçti abartılacak hiç bir şey yokmuş :)