Birsenvergili
Bebeğim baş aşağı pozisyon da çok iyi dedi doktorum suyum da fazla ama bu normal Doğuma engel değilmiş kilosu 2750 bu haftalarda doğsa da birşey olur mu kuvez de kalır mı sakıncalı olur mu dedim hayır dedi bu arada 37 +2 yim bebeğime kavuşmak istiyorum artık dedim ama bilirsiniz ki doktorlar son ana kadar bekletir bekletir durur bu arada dün doktora gittim hiç birşeyim yoktu hastane çıkışı hep gezdik eşimle eve bi geldim bacak aram çatım belim heryerim ağrımaya başladı bu arada bu ağrı yüzünden düştüm resmen yatağa mahkum kaldım evde TEK’im eşim sağolsun bişeyler sipariş etti daha yeni yemek yiyebildim bu ağrılar çok şiddetli belim hafif çok değil ama ben benim gelsin istiyorum artık ne yapmalıyım hurma yesem mi ?