Ayy canım benim gel sarılayım 🥺 o kadar çok geçirdim ki benim hamilelikten öncede panik atağım vardı . İlaçları gebelikten önce bırakmıştım . Ama sana şunu söyleyebilirim doğum yaptım bebeğim 3 aylık oldu çok şükür 🙏 ama doğumda sancı çekerken dedim ki boşuna kendini üzmüşsün insan kolayla ölmüyormuş 🥲😅