Pinarr-14 28+4 haftalık olduk düz yatamıyorum sola yatınca kıpırtısını hissediyorum birşey olucak diye yatamıyorum sağda da rahat edemiyorum sizler nasıl yöntem deniyorsunuz kızlarr 😬😬
beyzacmvrc Pinarr-14 niye bişey olcsk saniyosun canım ne olcak 😅 Sola yatmak tavsiye ediliyor bebeğe en iyi kan akışı o şekilde gidiyormuş. Genelde sola yatıyorum ben ama değişiyor. Belim çok ağrıyor simdi sırt üstü yatmaya uğraşıyorum mesela 34 haftalıgz
_brcu88_ Pinarr-14 sağ sol sırt üstü 😂hepsinde yatıyorum sabah oluyor zaten genelde sola yatmaya çalışıyorum ama
DnzTnr Pinarr-14 bende 28 haftaligim asla yatamiyorum her gece 3 4 anca sızıyorum. Bu gece sırtıma da yastık koydum bide midem yanmasın diye başımın altına bı yastık daha koydum bı tanede bacaklarımın arasında var. Şuan pozisyon olarak rahatım ama kaç dakika sürer bu rahatlık bilmem. Bebişte çok hareketli biraz sakinlesirse uyurum bu gece
C-G-D Pinarr-14 bana doktorum ve gebelik eğitimindeki ebeler düz yatmanın çok tehlikeli olduğunu söylemişti. Çocuk için en iyi uyku pozisyonu sola dönük yatmakmış bence doktorunuza danışın bunu
beyzacmvrc Pinarr-14 bişey olmaz sağa yatsan sağa gelir hareket eder ☺️ hareket etmesi güzel bişey ☺️
Feyzaclk DnzTnr _brcu88_ Pinarr-14 beyzacmvrc benim göbeğim ağrıyo ve acıyo bu yüzden rahat uyuyamıyorum taş var sanki
Pinarr-14 DnzTnr pozisyon değiştirmekte çok zor ben şuanda bacaklarımın arasına koyuyorum sadece yastık ama rahat edemiyorum uyuyamıyorum kesinlikle hele birde öbür tarafa dönerken daha zor oluyor
Pinarr-14 C-G-D evet bende öyle biliyorum sağlık ocağındaki hemişre de söyledi sola yatış diye ama sağda daha rahat ediyorum sola göre
Demmet Pinarr-14 yok bacım yok ne uyuması 3 saat uyuyabilirsem şükür, mesela suanda ateş basmasından uyandım yaklasık 1 saattır yok yani uykuya dalamiyorum
Pinarr-14 1anne2bebek__ bendede aynı sorun sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorum özellikle geceleri nedense
turkuaz_ Pinarr-14 sağ ve sola mecbur yattığım için nasıl rahat edersem öyle yatıyorum bence bişey olmaz
elayaz_ Pinarr-14 yatamıyoruzzz 😃 sola yatsam hareketlerinden uyuyamıyorum böğrümü delicek nerdeyse çok sert tekmeler yiyorum sağa yatsam sağa geliyor sırt üstü zaten yatamıyorum belim çok ağrıyor bir o yana bir bu yana derken sabaha karşı oluyor tam artık vücudum direnemiyor gözlerim kapanıyor paatt oğlum uyanıyor 😃 bu aralar 5 de uyanma adeti çıkardı neden bilmiyorum geri uyutmaya çalış altını değiştir Süt ısıt bilmem ne saat 8 9 oluyor e sonrada benim karnım çok acıkıyor açlıktan uyuyamıyorum kahvaltı yap derken oğlum geri kalkıyor zaten 😅 bu döngü hiç bitmiyor öğlen onu uyuturken eğer evde işim yoksa anca ozaman uyuyabiliyorum 2 saat felan
Mucizemol1 35 haftaligiz akşam sağa yatmistim 2saat oldu sola dondum uyku filan hak getire bebisli zamana hazırlık uykusuzluk sanırım,sırt üstü yatınca tansiyon um düşüyor zaten önerilmiyor da 🫣