Benim ilk başlarda istahim çok açıktı herşeyden yiyodum ..ama 15 .haftadan sonra kapandı miyde bulantimda olmadı Allah’a şükür sadece birşey yemek istemiyorum 😁😂onun için sabahları bitane yumurta hasliyorum çok az küçük kasede de tahin pekmez yiyorum 😁öğlen pek bişey yiyesim gelmiyor ama yine de ekmek arası tarzı bazen de bol kasarli tost yiyorum kaşar bebeğe kilo aldırır diye duymuştum 😂😁akşam da eşimin cani ne isterse onu pişiriyorum yiyoruz