Tug_34 sanırım devlet hastanesine gidiyorsun çünkü bu muamele orada olur ancak . Bende 2 yolluk evliyim . İlk günden beri hep istedik olmadı eşimde çok şükür sorun yok. Sürekli bana da sorun yok denildi ve aynı şekilde eve yollandım birşey yok olur olur denildi . Tam 1. Yıl dönümümde hsg çekildim yine birşey yok denildi hatta ilaçta verilmedi 3-4 ay dene olur denildi özele gitmeme rağmen .7-8 doktor gezdim sorun yoksa neden olmuyor bir sebep olmalı dedim . Tam 1,5 yıl sonra başka şehire gittim doktora ve orada hayatımın şokunu yaşadım polikistik over olduğumu öğrendim . Hsg filmimi izledi ve burda da var nasıl söylemedi size doktor dedi . Ve ben o filmi 3-4 doktora baktırdım emin olmak için ve hepsi sağlıklısın birşey yok dedi . Şuan sorunun ne olduğunu biliyorum ve ona göre mücadele ediyorum. Canım benden sana tavsiye sorun yok deniliyorsa mutlaka birşey vardır . Yoksa neden olmasın ?