Kızlar gebeliğimi öğreneli 3 gün oldu. Daha öncede oluyordu ama 2 gündür 5-10 dakka aralıklarla uykumda sıçrıyorum rüya falan görmüyorum durduk yere oluyor. Her zaman dua edip yatarım. Saat 00den beri uyumaya çalışıyorum. Bu uykuda sıçramaların bebeğime bi zararı olmaz değil mi ? Lütfen içimi rahatlatın daha çok yeni gebeliğim.🙏🏼