UmmNasuh kolaayy kolay ters bi yorum yapmam ama boyle cinsiyet ayriminj evlat ayrimini oldum olasi hic sevmedim, dogru da bulmuyorum. Keske hic ayrim yapmasaniz. Smdi sakın ayrim yapmiorm tbiki hepsi benm evladm vs falan deemeyin. Bende farkndaym hepsnin sizin evladnizin oldgnun ve hepsni sevecegnizin, bakacaginizin ama dha herhangi bsey belli olmadan bu denli ayrim yapmak hhic hos degil ya bilmiyorumm. Rabbim hakknzda hayrli olan neyse onu nasip etsin 🌺