Yareennylmzz 33+6 2820 kg doktor iri olucak dedi sizin nasıl kızlar kıyaslama yapmayı sevmem ama iri olması normal doğum açısından sıkıntılı o yüzden benımle aynı hafta da olanlar kaç kg bebekleriniz
Yareennylmzz yesillimonn seninki de zayıf değil bence ya gayet iyi özel birşey yiyip içmiyorum aslında sadece proetin ağırlıklı besleniyorum her gün yumurta yoğurt ayran özellikle ayran her yemeğimde yanımda
Mediha99 Yareennylmzz ayranı ben de çok içiyorum ya su gibi 🥹kilo alsın diye değil inanın canım o kadar çok istiyor ki bizde 22 haftalık olduk 525 gr dedi bebeiişşş tontiş dedi ama ilerde kilolu olarak devam edecek anlamına gelmiyor demi bu sonuçta bebek bu her ay aynı hız da büyümez bazen haftasına düşer benimkisi 1 hafta ilerde dedi
Smia 33e girdik bizde yarın muayene inşallah bol tombislesmistir 🤣🤭hanfendi pek bişey yedirmiyoda bana
Leilam Yareennylmzz benimle aynı. 34. Haftadayım 3000 kilosu. Doktorum çok kızdı bana, anlatamadım her önüme geleni yemiyorum diye.meyveye kadar kesdi yemiyceksin dedi😃normal doğumda yapamayız artık dedi.doktorumu değişmeyi düşünüyorum.