Sedaayaz _myzeynepsmile__ bizimde Haziran Allah nasip ederse genellikle zıbın aldım kısa kollu uzun kollu atlet tarzı onların daha çok kullanılacağını düşünüyorum
Withaysa _myzeynepsmile__ ben sıfır kol zıbınlardan, Pamuklu uzun kollu alt üst takımlardan aldım. Havaya göre hareket edicez artık büyük ihtimal sadece zıbınla durur 😊
Btl_zngn _myzeynepsmile__ benimde haziran sonu dogucak ama hep uzun kollu aldiklarim annem yazda olsa 40i cikana kadar usur cocuk anne karni sicakligina aliskin oldugu icin demisti
MrcnMlk Tabiki elsalı deniz mayosuu 🥰 taytli pamuklu takimlar aldim sortlu tulumlar ipli atletler kisa kollu ve uzun kollulari da var tabii ama sicak yerdeyim o yuzden yazlik ferah seyler aldim