nidosh bu sarilik hastaligi var ya biyandanda ondn kilolu olsa iyi olur diyorm hani kilo kaybediyorlar ya yoksa dedigin gbi yesende yemesende bi sekilde karsiliyor ihtiyacini keske diyorm kilo aldirabilsem eger sarilik olursada fazla dusmez etkilenmez yavrum diye dusunuyorm off ben herseyi dusunuyorm kafayi yicem sonunda 🙄