Hazalalii Merhaba arkadaşlarr 18 hafta 4 günlük hamileyim ve hala kilo alamadım var mı aranızda benim gibi kilo alamayan ?
KlncA Hazalalii ben de 18.hsftaya kadar hiç almamıştım zaten ideal olan da bu. neden endişelisiniz anlamadım
Ilaydaile Hazalalii ah ah tek derdin bu olsun keşke bende öyle olsam 😭😭 24 haftalığım çok fazla kilo aldımm
KeremSevda27 Hazalalii aramizda sen gibi varmıdır bilemem ama ayni kiloda kalmak isteyen kesin vardr biride ben 😄 ayrca annenin kilosuyla cocugunun kilosunun alakasi yok bence ama genede bi kac gr alman gerekti bende 18 ay az degil yani
Hazalalii KlncA çünkü tepkiler alıyorum etrafımdan bebekte küçük kalacak diye endişeleniyorum dolayısıyla
KlncA Hazalalii öyle saçma bişey yok ya kafanıza takmayın. Bu şekilde az kilo ile bitirmeye bakın hatta tabiki sağlıklı beslenerek. Bizim aldığımız kilonun bebeğe bi faydası yokki
Dimple23 Ne güzel kilo probleminiz olmaz işte ...bende hızlı bi başlangıç yaptım ... son aylarımı tahmin bile edemiyorum önceki doğumlarımda kilo vererek başlamıştım ilk aylarda doğum sonrası hiç zorluk çekmedim ..... ama kaşar peyniri muz yoğur ceviz mutlaka tüketin