Handanzn Kızlar ilk doğumum özelde oldu ama bu 2. Doğumum maddi durumdan dolayı devlette yaptıracağım çayırbaşı etfalde sezaryen doğum yapan varmı aranızda varsa nasıl geçti dikişiniz estetik dikiş mi oldu nasıl oldunuz 🙏🏻🙏🏻
Sedoscum Handanzn benimde doğuma 32 günüm kaldı bende muayenelerimi hep orda oldum orda dogurucam galiba
Efemomlife13 Handanzn benim ilk sezeryanim orda oldu çok memnun kalmıştım dikislerim estetik doktorlarda ilgiliydi
Crescent96 Handanzn eltim doğum yaptı 3 ay önce dikişi estetik dikişti gayet memnun kaldı.. benimde 3 gun sona orda doğumum var ☺️
Handanzn Sedoscum bende bu hafta muayeneye gidicem cengiz andan a bakalım nasıl olacak genelde asistan bakıyormuş sanırım