Bugün doğum yaptım aslında ama kendime geldiğimde doğum hikayemi anlatmak istiyorum şuan yataktayım sezeryan oldum ayaklarımı yavaş yavaş hareket ettirebiliyorum dik oturabiliyorum sizce ilk yürüyüşüm nasıl olur neler oluyor ilk yürüdüğünüzde birde sondamı takarken canım çok yandı bağırdım hatta lakin sonda çıkarken acıyor mu nasıl bir his oluyor?