Elifella Arkadaşımla aramızda bir hafta var ben 4haftalık gebeyim o 3haftalık. Bana sadece folic asit verdi doktorum arkadasıma balık yağıda vermişler. Balık yağı ne için veriliyor? Bana neden verilmedi , her hamile kullanıyormh? Merak ediyorum😏
Muhammedamine Elifella bana 20. Haftada verdi doktorum omega 3 zaten ilk üç folik asit yeterli oluyor
YagizAsyaMom Elifella ilk 3 ay folik asit kan değeriniz düşükse kan ilacı yeterli merak etmeyin ama. Ben 32 hafta olacağım bu gece. balık yağı Hiç kullanmadım doktorum vermedi yani neye göre veriyorlar onu bilemiyorum 🤷♀️