Miran41 Kızlar ben şimdiden elden ayaktan düşmeye başladım. Yürüyüş yapın diyorlar yarım saat yürüyorum hemen bel ağrısından 3 saat yatıyorum. Var mı aynısını yasayan
Laleozkan_09 Miran41 ev içinde de bol bol hareket edin. Bende 27. Haftamdayım bir de 15 aylık kızım var zor geçiyor ama geçiyor bir şekilde. Belki de çok hareketli olduğum için belim ağrımıyor