Happybabyyyy Kızlar 37 haftalık hamileyim inanılmaz bi mide bulantısı geldi şiddetli bel ağrısıyla beraber tansiyonum da 10a 5 neyden olabilir başına gelen var mı
mhk2602 Happybabyyyy aynı şekilde 37deyim bugün bulantım oldu ve tüm gün sürdü allahtan azalarak devam etti. Bir de arada bebek aşağı çok sert vuruyor doğum mu yaklaştı noldu anlayamadım
Damlakahriman Happybabyyyy hamileliğimin başından beri 9 10 a 5 6 hep hamilelikte oluyo yğksek tansiyon olursa korkun tansiyonunuz düştüğünde direk tuzlu ayran için hemen toparlıyor sunuz
01bebegim Happybabyyyy pazar günü benim yükseldi 16 ya10 su acil sezeryana aldı idrar yolu enfeksiyonumda vardı gebelikte daha kucağıma alamadım oğlumu şuan yoğun bakımda duzelicek inşallah doktorunu ara sor tansiyonunu canm.
Tubaut Happybabyyyy tansiyonum gebelik boyunca hep 9 a 5 e doktorum düşük tansiyon gebelikte iyi birşey diyor ama diğer şikayetleriniz için birşey diyemiyorum kontrole gitseniz iyi olur
Happybabyyyy 01bebegim sağlıkla aşın kucağınıza inşallah sağlıkla kavuşun çok geçmiş olsun teşekkür ederim 🤍
Happybabyyyy Tubaut evet bende yüksek tansiyon sorun düşük pek değil diye biliyorum ama etkileyecek şekilde olduğu için bi korktum yarın sabah gideceğim inşallah 🙏🏼