moooms valla ben 30 a girmek üzereyim iyiki kıyafetlerini dolabını 28 de hazırlamışim diyorum,cunki inanılmaz derecede bı ağırlık uyku hali var ve bu 2.gebeligim kız bebek yarım saatten fazla ayakta dursam ayak tabanlarında belime kadar ağrı ve kramp olusuyo
Sadece ev temizliğim ve hastane çantam kaldı onada annem gelcek 34 te o zaman yapicaz