Zdgn Arkadaşlar aminiyon sıvım yüksek sınırda değil fakat tutamıyorum kendimi bazen ve yiyorum tatlı ekmek amniyon sıvısı fazla olup erken doğum yapan veya başka sorunla karşılaşan oldu mu?
Masell Zdgn bende var sınırdan bir tık daha fazlaymış ama elimde değil zaten yiyebileceğim şeyler kısıtlı.İyice kısıtlarsam aç kalıcam