Mutsuzhayat Kzilar 6 gün önce kan vermiştim değerim 729 çıkmıştı kese ultrasonda gorunmemisti kaç haftalık olduğunu da bilmiyorum yarın hastaneye gidersem kese gözükurmu oltrasyonda bilgisi olan var mı?
Duyguss24 Mutsuzhayat muhtemelen görünür canım 1500lerde vajinal 3000lerde karından görünmesi gerek 700lerdeyse 6 gün geçmiş vajinale gerek kalmaz belki karından bile görünür bence🙂
Mutsuzhayat Duyguss24 son adet tarihine göre 6 haftalık olması lazım geç döllenme olmuş büyük ihtimal geçen perşembe gittim karnından gözükmüyor haftaya salı gel dedi