36+2 günlüğüz aşırı derecede karnım sertleşiyor taş gibi oluyor dokunsalar patlayacak. Bebek bir yere toplanıp duruyor genellikle sağ göğsümün hemen altında hissediyorum nefes alışımı zorlaştırıyor göğüs kafesime dışarıdan baskı yapıyor gibi. Akşamdan beri karnım da taş gibi oluyor. Herhangi bir sancı ağrı hissetmiyorum. Yalancı sancı dedikleri bu mu ? Hastaneye gitmeli miyim ?