Ozqe MelikeHayrunnisa karnım küçüktü görenler 5 aylık sanıyordu son haftalardaydım 😂oğlumu 3180 doğurdum 🤗iç karnım geniş olduğu için
istanbulluanne MelikeHayrunnisa 3,4 aylik sanıyorlar en fazla 37 haftalgm 3 kilo su an bebegm dogana kadar 3.5 u gecer heralde 😊
Ozgenur445 MelikeHayrunnisa canım bende 5 aylık oldum karnım hiç YOk sabahları dümdüz hatta endişeleniyorum küçük mü kaldı diye
MelikeHayrunnisa Ozqe benimde karnım çok küçük kaldı canım yaa. Son 1 ayım kaldı bebek büyümeyecek diye korkuyorum. Karnımda yumuşacık bi gariplik var ama ne😂😂
AcemiAnneee MelikeHayrunnisa ablamın karnı ıkız karnı gıbıydı doğurdu zayıf cılız kara bı kız su ikizıymiş o da suyu çoktu
Ozqe MelikeHayrunnisa yok canım göbekle hiç alakası yok için rahat olsun benim iç karnım genişti o yüzden öyle oldu aslında en güzeli en azından çok ağırlık olmuyor ve istediğin kıyafet giyebiliyorsun 😂
AcemiAnneee MelikeHayrunnisa yok hıc alakası yok canım çünkü öyle olsa ablam 6 7 kılo bı kız çocuğu doğurması lazımdı😂
MelikeHayrunnisa Ozqe ilk 7 aya kadar baya büyüdü aslında sonra durdu gelişimi iyi dedi doktor ama karnım 8 aylık gibi değil bende panik oldum ister istemez
MelikeHayrunnisa Ozgenur445 valla kiminin karnı 6 aydan sonra çok büyüyor görümcemin öyle olmuştu. Benimde 7 aya kadar güzel büyüdü şuan durdu
Bittersweet MelikeHayrunnisa benim de küçük ama bebegimin kilosu cok normal gidiyor cok şükür😊 karnin buyumesi kisiden kisiye degisiyor demekki benim hem cok gec cikti gobegim hem de hala küçük🤷♀️
MelikeHayrunnisa Bittersweet banada öyle dedi doktorum gayet normal dedi kilosu fln 34 haftalık olduk inşallah şöyle biraz tombiş olsun istiyorum iştahımda iyi yiyorum da aslında ama😂😂
Bittersweet MelikeHayrunnisa aynen biz de 33 haftayiz ben de iyi yiyorum ama bünye işte☺ bence şanslıyız🤗
Busucan MelikeHayrunnisa Benimde hep küçüktü son artık 38.haftada tam şiş gibi gözüküyordu 3900 doğdu oğlum😊