Selam kizlar.Bende ilk dogumum sezeryan olmusdu epidural bilmiyorum heyecan ve korkudanmi sanki her seyi hiss ediyordum.Ameliyyatdan sonrada agrilarim cok oluyordu.2 ci sezeryanda daha cok agrili oluyor diyorlar oylemi? Genel anestezi olmak istiyorum bu defa😕