Yagmurugural Arkadaşlar 16 haftalık gebeyim sol kasığımda çok ağrı var bi durumu yaşayan var mı aranızda. Normal mi sizce ?
Aleynaayavuz @"Yagmurugural aynı durum bendede var çok şiddetli değil ama sürekli ağrıyor doktorada gitmedim