Merhaba canlar, ben Bursa da jimer hastanesinde tüp bebek tedavisi ila hamile kaldım. 5+4 olduk bugün kese göründü ve Kocaeline geri dönüyorum. Ama Kocaelinde güvenebileceğim bir kadın doğum. Doktoru arıyorum. Var mı bildiğiniz böyle iyi bir doktor. Malum tüp bebek korkuyorum