Cicekk2828 Kızlar suan 35+5im ve devlete gidiyorum doktor 39. Haftaya gün verileceğini söyledi normalde 38 haftada degilmiydi 2. Sezaryen.
babysevgi Cicekk2828 38 + da yapar zaten o da 39.hafta oluyor bnm doktorumda öyke sızınle aynıyız 35+5 im 16 mayısta görcek beni yine sonra inş karar vercez artık
saitkereminannesi02 Cicekk2828 30 haftalık olduk çok şükür 💙 doktorun dediği tarih 39 haftanin sonları oluyor 2. Sezaryen ben istediğim tarihte ısrar edecem
Bezgii Daha bu gün sordum 38 diye bir şey yok dedi . 38den sonraymis o . 39 ideal oluyor dedi doktorum. Duruma göre daha çok bile beklettileri oluyormuş.