Bizimde 26. Haftamız kızim olacak nasipse hep sol tarafım da kasıklarım da hissediyorum bazen öyle bir baskı yapıyor ki canım acıyor kasik ağrım çok fazla olmaya başladı doktor çok normal dedi , bir oğlum var ona hamileyken bu tür ağrılarım olmamısti hep yukar da duruyordu kız bebeği assagida olur derler, sağ saglim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 😊