wintersun Kızlar ben 2aylık hamileyim Ankara’da yaşıyorum yakında kuzenimin düğünü var kayseriye gitmek istiyorum ama bir yandan da biraz korkuyorum siz hamilelikte yolculuk yaptınız mı bir sorun yaşadınız mı?
Minigininannesi wintersun bayramda sabah çıktık 3saat yolculuk yaptık köye gittik orda ziyaretlerimizi yaptık akşam geri çıkıp 3 saat daha yol geldik. Benimde o zaman 2aylikti arada bir inip yürüdüm geri bindim hiç bir şey olmadı canım.
Ranakzrn wintersun bende 4aylikken ucakla 3saatlik yolculuk yaptim bir sorun olmuyor genelde ama yinede gitmeden doktoruna danismalisin
Goncaulkr wintersun bende çanakkaleden istanbula git gel yapmıştım. Oranın arası ne kadar bilmiyorum ama. Bir sorun olmadı. Zaten son aylarda seyahat sıkıntlı oluyor diye biliyorum. Tabi başlarda riskli gebelik varsa onu bilemiyorum 🌸
Selisce wintersun 2 saatte bir durup 20 dk yürüyüş yaparak 12 saat yolculuk yaptım doktorum bu şekilde söylemişti
Papatya0808 Ben 24 saat otobüs yolcuğu yaptım daha yeni 20haftalıkken Allah’a Şükür Bir Sorun Olmadı Doktorunuz Size Diyecektir Sadece Molalarda Hep İnin Yürüyün Ve belinize yastık alın
Dudumundo wintersun ben 25 e kadar 3 ülke gezdim, 34 yurtdışından ev taşıdım, şehirler arasını saymıyorum bile. Sadece aralarda yürüyüş yapın, bol bol su için ve pelvise çok baskı yapmadan oturmaya çalışın ve tabi ki önce doktorunuza danışın.
Mummumlilo Ben en son bayramda 21 haftalık falandım 6 saatlik yola çıktım otobüsle hemde her durduğunda indim 5 dk da olsa yürüdüm hava aldım
mayaden wintersun 32. Haftaya girmek üzereyim rahat 4 haftada bir 4-5 saatlik yola gitmisimdir bazen iki şehir bile değiştirdim ilk haftalarda da gittim en son 30 haftalikta gittim 🌸
Kayra07 4 aylıkken yaptım 10 saatlik yola gittim ve kedimle. 7 aylıkken de yaptım yine 10 saatlik yol kedim vardı. Çok zordu mecbur kalmasam yapmazdım.
1mucize wintersun ben 6 haftalıkken daha yeni öğrenmiştim hamileliğimi istanbuldan mersine hem gidiş hem dönüş araba yolculuğu yaptım gidişimiz 9 dönüşümüz trafiğe takılarak 11 saat sürmüştü . 8 haftalıkkende istanbuldan memlekete abimin nişanı için uçakla gidip arabayla dönmüştük ve arabayla 18 saat yol gelmiştim. Çok şükür bi sorun sıkıntı olmadı gitmeden önce kontrole gidip doktoruma danıştım oralarda kendime çok dikkat ettim ilk gebeliğim kürtaj olduğu için 2.sini annem ve eşim dışında akrabalarım vs. kimse bilmiyordu gizlemiştik yani hemen yaymak istemedik oradayken. gelir gelmez de tekrar koşa koşa kontrole gittim gönlümü ferahlatmak için. 🌸
MirsT Riskli bir hamilelikte kanamalı 3 ay önerilmiyor Ama dr risk görmediyse ben de bayramda gittim memleketime kendini dinlendirecek şekilde kalacak yer ayarla yoruyor insanı çünkü mide bulantılarına gereken önlemi al 😊